tisdag

idag har vart på kursen va la så där kul gjorde en kruka med massa blommer och skit i blev as snyggt ni får se imorgon bild på den orkar inte idag..


jag saknar min älskling waine så att det börjar göra ont i mig men ska träffa han i helgen hur underbart som helst tycker jag, jag älskar dig hjärtat..


det här året har vart det värsta året i mitt liv men jag mår bra endå
först dog tessan sen robert sen åkt älskling iväg .

jag ser verkligen i  fram i mot att nästa "år" ska bli det bästa..
de i alla fall vad jag hoppas på..


annars då jag hoppas på frugan kommer sen innan hon ska sova =)
blir alltid lika glad när jag är med henne för vi har sjukt kul och samma dåliga humor haha =)
skönt att vi bor grannar oxå =)


neej vad ska man göra

villlllll ha min älskling här nu!!


älskar min pojkar <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0