Söndag

Jaha igår va jag på tjejkväll hos jessica min pullan och de va riktigt roligt så tack alla tjejer för igår jag älskar er <3


idag har jag och milan och pappa vart hälsa på min älskling sjukt skönt att få träffa han.
jag älskar han så jävla mycket så att ingen kan förstå one love <3


sen blev det bingo här hemma på kvällen med jessica emma och jimmy och självklart va lille man med oxå <3


när bingo nästa va slut va det polis bilar här utan för typiskt snorungar måste slå sönder fönster på skolan omoget  men men inte mina problem men så jävla onödigt ärligt ...

sen nu då tänkt jag lägga mig och kolla på ensam mamma söker =)



sen vill jag tack alla mina goa vänner för att ni finns när livet går upp och ner jag älskar er <3



sen måste jag tillägga att jag saknar dig robert du finns i mitt huvud hela tiden
önska du va här nu.. saknar dig verkligen vi ses snart mitt hjärtat RIP <3




ONELOVEMILAN<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0