Robert du är så saknad

jag saknar dig robert dom här veckorna har vart dom värsta veckorna i hela mitt liv. Jag vill bara får krama om dig. få skoj bråka med dig som alltid. de GÖR SÅ ONT . jag saknar dig hela jävla tiden . jag så ledsen jag vet inte om jag klara detta helt ärligt det börjar göra ondare för varje dag. du och jag i alla läggen juu men nu står jag ensam kvar du fanns alltid där. de gör så ont snälla vf just våran lilla robert?? de va ju alltid du och jag varje gång jag och din bror bråka fanns du där jag kunde alltid prata av mig med dig men nu då?? FAAAAAAAN jag vill till dig vänta på mig vid grinden . jag kommer snart och då vill jag se dig le som alltid .JAG ÄLSKAR DIG ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0