EN SAKNAD

en känsla som aldrig försvinner, en dröm som blev sann . en saknad som kan död en. ett liv som aldrig mer kommer tillbaka. vf vf vf vf?? de gör ont. hur vf blev min dröm sann kunde jag ha varnat dig? kunde jag hjälpt dig? vf somna du in ? vf lämna du oss? tusen frågor inga svar. jag saknar dig vila ifred min ängel ♥

du sa till mig att du skratta i sömnen när du fick såna drömmar jag kunde inte skratta som jag sa till dig

jag sa till dig efter jag drömt att du skulle dö
att om något hände dig skulle jag dö

men jag är kvar här en .

man klara vist mer en vad man tror

men jag vet inte om jag vill klara mer nu.

hela livet känns som en mardröm

kan jag aldrig få vakna ur den och känna att alla man älskar är runt om kring en

detta år skulle bli mitt bästa år de blev det värsta året i mitt liv..


RIP ROBERT JAG ÄLSKAR DIG <3


FINNS INGA ORD JAG SAKNAR DIG / DIN "MAMMI" SOM DU ALLTID SA <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0