aluuuuuuuu

Jaha ni idag va jag  och åt med mina flickor alltid lika roligt man får sig alltid ett gott skratt <3 ...

sen va jag på kursen asså den sugger riktigt hårt fifan asså...

idag känner jag mig stark på något konstigt sätt mår skit bra
städat och fixat o bara njuter =)

snart är de fredag kanske därför längtar verkligen efter min älskling<3


jag vet att man är starkare en vad man tror jag kan klara allt jag vill klara

fört så dog tessan sen Robert och allt hände nu i år och ändå så klara jag av att leva asså inte så nu
men efter robert dog den 1 sep trodde jag att jag skulle gå under . men jag är så mycket starkare en vad jag själv tror och det känns bra............


fixa lite mat nuuu daaaaaaaaaaaaa
buhu looooooooooooo



puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0